Zwroty
Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy:
1. Poinformować nas o swojej decyzji:
- pisemnie na adres:
DEWA
ul. Gen. Józefa Sowińskiego 3
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Możesz skorzystać ze WZORU FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY, jednak nie jest to obowiązkowe.
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@dewa.pl
- w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zwrotu dostępnego pod adresem https://dewa.pl/formularz-zwrotu
2. Zwrócić produkt w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o decyzji zwrotu.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, że w ciągu 14 dni od doręczenia Ci przesyłki wyślesz nam informację dotyczącą chęci dokonania zwrotu. Po 14 dniach prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie zwracany produkt/y.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.
Pamiętaj! Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Klient powinien obchodzić się z produktami w taki sposób, jak w sklepie stacjonarnym.
Sposoby zwrotu
Jak przesłać zwracany produkt?
Wyślij paczkę Kurierem lub Pocztą na adres:
DEWA
Gen. Józefa Sowińskiego 3
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Zrób to niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.
Pamiętaj! Wysłany do Nas zwrot przesyłką za pobraniem nie zostanie przez Nas odebrany.
Reklamacje
Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie może być reklamowany jeśli posiada wady stanowiące o jego niezgodności z umową.
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie wady lub uszkodzenia, powinien nas o ty poinformować składając reklamację.
Reklamację możesz złożyć na przykład:
1. pisemnie na adres:
DEWA
ul. Gen. Józefa Sowińskiego 3
97-200 Tomaszów Mazowiecki
2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@dewa.pl
Podaj w opisie reklamacji:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
- swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
W związku z reklamacją możesz skorzystać z jednego z rodzajów uprawnień:
- obniżenie ceny /zwrot pieniędzy
Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienimy wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usuniemy.
Ważne! Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiany albo jeżeli nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
Pamiętaj! Nie możesz odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. - naprawa/wymiana
Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres:
DEWA
ul. Gen. Józefa Sowińskiego 3
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Koszty związane z dostarczeniem wadliwego towaru ponosimy my.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.
Inne reklamacje
W ten sam sposób jak wyżej możesz złożyć także reklamacje związane ze świadczeniem za pomocą naszego sklepu internetowego usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.
W opisie reklamacji podaj:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości
- Twoje oczekiwania
- dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.